2017年10月15日 星期日

韓國寿司---Kimbap



韓國寿司
有個好處
全部熟食
五彩繽紛
大人細路
全部啱食

材料
寿司米        3米杯
紫菜            6張
蝦                18隻
牛肉片         適量調味炒熟
蛋                 三隻調味煎蛋皮切絲
菠菜             適量氽水
青瓜             半條切條
紅蘿蔔         一條切條
寿司飯調味
韓國芝麻油
炒香芝麻




5 則留言:

  1. 謝謝分享, 我今晚試試整😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食呀,不過我覺得麻油味吾出, 請問要放幾多? 我未食過韓國壽司😝

      刪除
    2. 我用開韓國芝麻油,香好多ga!用咗之後包你返唔到轉頭😝

      刪除
    3. 謝謝分享, 等我找番支再試試. 👍🏻

      刪除