2009年1月31日 星期六

椰子曲奇餅





好鐘意食椰子味嘅食物

今期玩曲奇餅多,咁又有乜可能唔試整椰子味曲奇呢

問過好多人都話唔識整,又有些blog友話食譜不便外傳

咁為有自己諗辦法

第一次整嘅曲奇唔夠鬆---應該係糖和粉嘅問題

第一次整都覺得好食

第二次整嘅又好似散咗少少---入口即溶,少咗 d 咬感

到第
二次整又確實比第一次整嘅香和鬆化




今次我將所有砂糖改成糖霜

全部用麵粉,但再加多一湯匙鹰粟粉

當然仲有今次嘅主角椰絲和少許椰子味香油

效果係點真係我想要嘅質感咯

可以成為我嘅永遠收藏食譜








呢個係呍呢拿味曲奇



1 則留言:

  1. 我媽咪都中意食椰子味嘅食物嫁.. 我想問曲奇食譜可吾可以打出黎?
    [版主回覆09/17/2009 04:16:00]sorry呀!!!暫時唔可以比你 因為最近忙於搬屋 屋企七國咁亂 我諗要等收拾好 食譜才能浮現 到時一定雙手送上

    回覆刪除