2013年9月13日 星期五

輕鬆搬 Blog!!

今次幸運地找到一位 Blog 友 小甫貓 詳儘講解

點樣將所有网誌從衰虎那邊一次過轉到嚟新居

雖然我今次响搬運途中唔見哂 d 相

但已經另我鬆一口氣

慳咗唔少工夫

恃意 post 出嚟

希望可以幫到大家

***************************************

搬舊文方法分享

我見好多blog友都唔係好攪得掂依個blogspot,
我都攪左好幾日,終於叫做攪掂啦,
而搬舊文,我用左一個方法,我唔知叫唔叫最好,最正確,
但我搬到囉,搬到就得啦,係唔係?
第一,去Yahoo到備份舊文
首先跟Yahoo所講既方法,先download咗你既舊文先,
之後佢會比條link你,你將啲舊文全部備份落去你既電腦到,
記得要揀備份去電腦邊個位置呀,唔係一陣搵唔返
第二,下載程式,將備文轉為XML檔
download一個叫做"blogtrans"既程式
程式download後,係一個壓縮檔,要先解壓喎,
解壓後打開,係入面有個files叫做blogtrans既,
按一下出現個框,再按執行,
跟住就再出現個框,框上面有個匯入既制,
跟住按下匯入,然後揀返你Yahoo個個備份入面既一個files,
個名後面會係Moveable-Type既,
跟住就會show晒你既舊文出尼,之後再按匯出,
你可隨意改個files名,但記得係個名後面加返 " .xml " 呀,
咁就可以將你個Yahoo備份,由HTML檔,變左做XML檔啦
第三,將已轉當既舊文搬到blogspot
跟住去返你個新blog到,頭頂按一下設計,
之後係左手邊最底個位,有個設定,按一下,再選其他,
之後中間就會出現個匯入既制,
按一下就可以去揀返你個XML檔既備份,
跟住打埋個驗証碼,按匯入,
等一陣你既舊文就返晒尼架喇..

16 則留言:

  1. yahoo blog好衰呀,我備份唔到,之後問yahoo,仲未回我....

    回覆刪除
  2. 地球人你好呀!謝謝分享!
    我係翠兒

    回覆刪除
  3. 可以幫到你,我都好開心呢 ^_^, 以後多多尼逛逛啊~~

    回覆刪除
  4. 佢話我備份完成,但冇俾條link我,得個桔呀!

    回覆刪除
  5. 回覆時間有問題,去設定~語言和格式~改時間啦!

    回覆刪除
  6. hello, 我訂閱左你個blog啦, 搬曬d文未啊? 我自己copy左黎, 所以只係搬左少少文到新blog咋. >.<

    回覆刪除
  7. 我已經放棄咗我個yahoo!~
    我自己有做開back up~唔見咗就算....
    我重新黎過唯有~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦....
      都有個好處會重新睇一次自己個 Blog ^^

      刪除
  8. 我滙入完啲相size亂晒, 要慢慢逐篇去攪. 但好彩途中似乎冇唔見嘢, 但都攪到好頭大.

    回覆刪除