2018年11月29日 星期四

越南蒸粉卷

買咗包粉卷粉
準備開工

豬肉碎       一磅
雲耳碎       適量
紅葱頭       兩粒
洋䓤碎       適量
-將所有材料炒香加入適量盐、糖、胡椒粉、魚露待涼
-卷粉按包裝加入盐和水拌勻
-整好嘅粉皮包入材料再蒸10分鐘
-放上炸洋葱即成

汁料
蒜蓉、糖、青檸汁、魚露,水、紅辣椒


3 則留言:

  1. 你好嗎? 好耐無見啦!😊 好味道, 這個我次次去餐廳都叫架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐冇見你嚟探我啦!我自己都好懶好少去巡blog,E加d人越來越少互動,冇以前咁熱鬧,佢哋主要都係去我fb比個like就算😅°講開呢個卷又真係幾好食,但E加出去食水準時好時差,所以為有自己落手整😄

      刪除
    2. 我都係呀, 少左寫blog 同巡blog, 踏入冬季比較忙, 十二月細仔生日又聖誕, 今年連生日蛋糕都係買回來算數, 哈哈🤣

      刪除