2019年1月17日 星期四

翡翠蟹粉餃


呢款餃子
最大功夫唔係整餃子皮
係蒸蟹拆肉
一個食蟹控嘅人
一邊拆肉但要另放一旁
真係唔容易🤣🤣🤣
今次嗰皮厚咗少少
但就非常有内涵


2 則留言:

  1. 還記得我嗎? 我今早在張媽媽的youtube裏見有地球人. 是否你呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi!斧頭E好耐冇見啦....你好嗎?自從轉咗嚟呢度,好多舊blog 友都唔見哂,E加呢度亦冇以前咁熱鬧,以前(都係幾年前,但又好似好耐咁)大家互相欣賞,互相硏究煮食好close 好開心,現在网上文化改變好大,有按個like就已經好好!你講嘅張媽媽裏嘅地球人應該唔係我,但我有興趣想睇吓條片,可以send 比我嗎?

      刪除